Вже в кінці 80-х років минулого століття стало зрозуміло, що постійне зростання обсягу повітряних перевезень ставить перед світовою цивільною авіацією серйозну проблему, а саме гострий дефіцит повітряного простору. Першим кроком у цьому напрямку стало активне застосування методу навігації RNAV, тобто зональної навігації. Паралельно з впровадженням RNAV активно опрацьовувався питання скорочення інтервалу між повітряними судами у вертикальній площині. В ІКАО була розроблена концепція, що передбачає скорочення інтервалів вертикального ешелонування у верхньому повітряному просторі між ешелонами FL290 і FL410 c 2000 футів до 1000 футів, тобто 300 метрів. Дана концепція отримала назву RVSM – reduced vertical separation minimum або скорочені інтервали вертикального ешелонування.
Впровадження системи ешелонування RVSM почалося в 1997 році з Північно-Атлантичного регіону, де вперше були встановлені скорочені до 1000 футів інтервали вертикального ешелонування між FL330 і FL370. З 2000 року почався масовий перехід на інтервали RVSM по всьому світу. До 2005 року система RVSM вже була встановлена практично в усьому європейському регіоні і західній півкулі.
На сьогоднішній день всі країни-члени ІКАО встановили у своєму повітряному просторі RVSM між ешелонами FL290 і FL410. Осібно стоять Китай, Монголія і КНДР, які відмовилися від переходу на футову систему вимірювання висоти, тим не менш, ввели RVSM в метрових величинах.
Для виконання польотів з застосуванням ешелонування RVSM членам льотного екіпажу необхідно пройти спеціальну підготовку, а повітряні судна повинні мати відповідний дозвіл для польотів у повітряному просторі RVSM, видане авіаційними властями країни експлуатантам і відповідне справне обладнання.
Програма підготовки авіаційного персоналу до польотів в зонах скорочених мінімальних інтервалів вертикального ешелонування RVSM розроблена у відповідності з міжнародними та національними документами, які регламентують процедури і правила виконання польотів у зазначених повітряних просторах (зонах) для підготовки відповідних фахівців з числа льотного складу, який виконує польоти в зазначених зонах. Програма стосується одноразового навчання для фахівців, які мають діюче свідоцтво пілота, штурмана, бортового радиста. Програма може застосовуватися для навчання фахівців, які втратили свідоцтво у зв'язку з перервою у льотній роботі більше встановленого терміну, при якому потрібно повторне перенавчання та отримання відповідних допусків до польотів.
Ми завжди на зв'язку. Скористайтеся, будь ласка, цією формою запиту для контакта з нашим представником.